Merhaba kizlar bebeğim 2 ay 8 günlük doğduğundan beri hep hapşiriuordu ama dündendir ara ara öksürmeye başladı burnu tıkanıyor hergun aspiratorle açıyorum burnunu ama öksürük olayı canımı çok sıktı. Evde denediginiz yöntem var mı bebekler için hastaneye gitmeden. Nasıl bir yol izleyebilirim evde. Artmadan önlemek istiyorum