Milonunannesi aslında 18-24 ay oral dönemin zirvesidir o yüzden meme emme istemesi sıklıgı artar. Bunu dısında 2 yas gelişmesi yaklasırken bu 18-24 -aylık süreçte bireysellesmesi icin gerekli kazanımları elde ederler ve gelişirler. Aslında bebeğiniz dogal gelişimini gerçekleştiriyor. Siz kesiyorum dediginiz şey aslında temel ihtiyaclarının basında geliyor. sadece beslenmek degil emme isteği. Duygu regülasyonu, zihin toparlama gibi bircok faydası var. Gündüz yeni şeyler ögrendiğinde, duygularını kavramaya calısırken en güvenli limana sıgınıyor. anne sütü iceriği itibariyle sakinleştirici agrı kesici besleyici onarıcı oldugu icin size sıgınması normal. nacizane emziren anne multivitaminlerinden kullanmanız, günlük D vitamini kullanmanız ve bu süreçte gündüz sık sık emzirmeyi sizin teklif etmeniz. Ve ona duygularında aynalama yaparak ögrenmesini saglayıp sorunlarla basa cıkma yetenegi kazandırmanız. 18-24 ay aralıgında bebeğiniz cocukluga geçiş yapacak bu süreç bizlere cok kolay gibi görünse de onların anlamlandıramadıkları veya bilmeden iceriden gelen dürtüleri var. Bu aylardaki oral ihtiyac ve bebek gelişimi konularında dogru uzmanların bilgilerini okuyabilirseniz çözüm önerilerinin de oldugunu ve olan cözümlerin hem anneye hem bebege hitap ettigini görebilirsiniz. tek taraflı karar vermemenizi öneririm. (naçizane olarak) oğlum 30 aylık, 18-25 ay aralıgı fırtına gibi geçti inanın o meme düskünlüğü yerini uykuya geçişlerde emen bir coxuga dönüştürdü. Anne sütü varlıgında her daim bebeginize cocugunuza faydası var, emme isteği arttıgında bir ihtiyacı var ki istiyoru aklınızdan cıkartmayın. Ben bunu cogu kez sizin gibi yetti artık dedigim zamanlarımda tecrübe ettim ama hep icgüdüsel anneliğim ve okuduklarımla yol aldım ve simdi iyi ki de öyle yapmısım diyorum.