Kızlar bana göbek erıtme sırını soylermısınız lütfen dogum yapalı 10 ay oldu 4.dogumum 76 kılodan 71 kıloya geldım leslie dıyet artı yürüyüş ama göbek kaldı gıtmıyor sankı 3 aylık hamıleyım neyse 5 aylık yapalım😂😂saka maka bır yana nasıl erıtebılırım bu göbegı🙄🙄