Bebeğim geceleri uzun uyumaya başladı. Haliyle ben de süt sağmak için kalkmıyorum. Sabaha karşı uyandığımda saatlerce sırt üstü yatmaktan ağrıdan mahvoluyorum. Yan yatamıyorum, sırt üstü zaten yatamıyorum. Göğsüme baskı olunca çamaşırım da tişörtüm de sırılsıklam yapış yapış oluyor sinir oluyorum. Göğüslerin terbiye mi olması lazım böyle akmaması için… Sırt ağrısı bitirdi beni artık..