Yademveannesi Merhabalar Sütüm yok bebeğimin alerjisi var. sadece alerji maması + ek gıda ile besleniyor. 7 aylık. Ancak bu ay geçen aylara göre az kg almış. Evolvia Rp 2 kilo yapar mı kullananlar var mı?
Melina-krts Rp 1 kullanıyoruz düzenli kilo alıyor ne eksik ne fazla rp2ye geçeceğiz çok memnunuz mamaların fazla kilo aldırmasini sevmiyorum ama evolvia rp1 tam olması gerektiği gibi gidiyor