Bebeto123 Kızlar ilk doğumum da ikisinide çok kötü bişekilde yaşadım hatta ilaç tedavi görüyorum hala sizce ikinci doğumumda da Yaşar mıyım bunları su ara bu düşünce yiyor beynimi
Yagmurmislina Bebeto123 bende çok agır depresyon yaşadım kafamı duvarlara vurasım geliyordu bebegim erken dogdu küvezde kaldı oda üstüne tuz biber oldu bence şimdiki aklım olsa dogumdan hemen sonra depresyon ilacı kullanırdım zaten süt gelmiyor hemen iki üç gün kullansanız bile iyi gelir
Mirac_21032019 Bebeto123 bende anksiyete bozuklugu var ben hem hamileyken hemde emsirirken iki cocugumdada antidepresan kullandim doktor gözetiminde.Eger kullanmasam cok zor bi hamilelik ve lohusalik geciriridim
Sevdamavi Bebeto123 aklına takma yaşar myım diye takarsan bi sıkıntı olmayacaksa da bu kadar strese olur kafanı meşgul et
Hum34 İyi olacağım deyin. Çok ağır yaşamış biri olarak odağı başka yöne çevirip atlattım çok şükür. Güzel şeyler düşünün.