_eay_ Geceleri artık beynim dönüyor uykusuzluktan kalk mama yap Yarım saat içiyor gene yatıyor Allah’ım ben ne zaman dinlenicem 😢
Birsenkerim _eay_ 😂 Üzgünüm ama benim bebeğim 13 aylık benimkide 2 saate bir uyanıyor. Ben yaşına girerken gece uyanmalarımız azalır diye umut ediyordum ama hiç öyle olmadı
gizemeylulk Kötü bir haberim var bizim 12. Aya yaşına 1 hafta kaldı hala maksimum 3 saat uyumuşluğum var ayrıca emzikte kullanmıyor uyandıgında meme emmeden asla geri uyutamıyorum bittim gözün aydın 😂😢😂
_eay_ ilkgozagrimmm hayır yalnızca 2. Aya kadar yaptım oda 3 saatte birdi, çok küçük diye diğer aylar hiç bir şekilde kaldirmadim gece beslenmesine