Fer4hh En beğendiğim “Harika Haftalar” oldu. Pedagog bir arkadaşımın önerisiydi. Çok da haklıymış. Klasik kitaplardan farklı bir tarzı ve anlatımı var. Onun dışında özellikle sosyal medyada çok bilinen birkaç çocuk doktorunun da kitabını almıştım öncesinde ama H.haftalardan sonra kitap arayışım bitti diyebilirim.