Esra_hocaoglu Kızlar biberonumuz camdi ve kırıldı. Yarın bı daha Alicam Philips avent biberon sizce cam mi plastik mi sağlık ve hijyen açısından ve kullanış Açısından plastik olan sararma yapıyor mu şimdiden sağolun 🌺
Esssma Esra_hocaoglu sararma yapıyor ben ikisinidr almıştım ama aldığım için pişmanım çünkü çok hava veriyor çocuğa gaz yapmıştı bebeğim 3 aylıkken dr browns aldım ve aşırı memnunum biberon markasında tek geçebilir yani haalda onları kullanıyorum plastik ve cam plastik olan hiç sararma falanda yapmadı
Gizemhzl Esra_hocaoglu camı defalarca düşürdüm hicbir sey olmamıstı cok hızlı bir sekilde ucarak asfalta düşünce kırıldj sadece. İkinciyi kullanıyoruz ama saglık için deger bence. Ben sagıp buzdolabında beklettigim sütleirmide cam biberona koyup muhafaza ediyorum
Milonunannesi Esra_hocaoglu ben cam kullanıyorum ama aşırı ağır kırılırsa birdaha almam cocuğum tutup kaldıramıyor
Esra_hocaoglu Ya kızlar işte o sararma olunca çok kötü bı görüntü oluyor o yüzden kararsız kaldım ama evet cam da ağır bebek tutamaz tutsa da biraz daha büyüse yere düşürür falan plastk daha ağır bastı ama blmiyorum
89Kbr Avent 4. Kez kırıldı ve bu sefer şansa dr. Bronws vardı onu aldım .Yine kırılsa tercihim cam olacak. ambalaj sektöründe olduğum için materyalleri biliyorum hangi gıda olursa olsun (saklamak,tüketmek) cam tercih edilmeli.
89Kbr Esra_hocaoglu yani biraz bütçe meselesi de oluyor en olmadık anda kırılıyorlar ama sağlık için camdan kalitesi yok maalesef. ben çözümü mamayı içtikten sonra biberonu ortadan kaldırmakla buldum şimdilik, yoksa gördüğü her an hem mama istiyor hem biberon ucuzundan tutup elinde gezdiriyor😑
MrsNur Cam daha sağlıklı ama çok ağır bebeğimin kendisi tutamaz o yüzden plastik aldım ve airfree aparat kullanıyorum gaz yapmasın diye
Taze1mom Esra_hocaoglu plastikk 1 senedir kullanıyorum ne sararma ne koku oldu cam alanlar çok pişman kimininki kırıldı kimininki çocuğun yüzüne düştü aşırı ağır bir biberon cam hali o yüzden asla tercih etmedin
sarilokumumm Esra_hocaoglu ben plastik kullanıyorum camı düşürürse kırar diye kendi tutmak istiyor zaten o yüzden cam almadım
Ogulcan Esra_hocaoglu canım ben doğduğundan beri hep biberonla beslendik şuan 7.5 aylığız canım kullanıyorum hiç birşey olmadı cam bana daha sağlıklı geliyor plastik en iyisi de olsa kaynatınca içim rahat etmiyor