Ben sağlık çalışanıyım bebeğim 8 aylıkken işe başladım 1 ay öncesinden süt sağıp dolaba atmaya başlamıştım işe gitmeden önce bebeğimi kendim emzirip evden çıkıyorum süt iznim olduğu için saat 3 gibi evde oluyorum ben eve dönene kadar 3 paket 90 ml süt içiyor ve çok az kahvaltı yapıyor düzen bir şekilde oturuyor ama en önemlisi bakıcak olan kişiyle uyumu