İyi geceler😌 Nası sorcam bilemedim ama,Almanya da yaşıyoruz geçen sene pandemi ve hamilelikten dolayı Türkiye ye gitmedik.Kızım şuan 4,5 aylık ve ailemden hiç kimse henüz göremedi..Eylül ayında gitmeyi planlıyoruz ama bi yandan çok istiyorum bi yandan içim hiç rahat değil.Biz eşimle Bu ay ortası aşılancaz ama bebeğim için endişeliyim çünkü kayınvalideme gittiğimizde çevreden çok gelen oluyor🙄 Bu yüzden aşırı pippirikleniyorum ya kızıma birinden bulaşırsa diye..Bebeği corona olan oldu mu? Nasıl atlattınız? Düşüncelerinizi paylaşır mısınız lütfen hanımlar çok kafam karışık!!😖