noluyoya Kızlar merhaba 32 gün önce normal doğum yaptım ve bu akşam regl gibi kanamam var ama regl mi bilmiyorum bu olabilir mi doğumdan 2 hafta sonra kanamam bitmiş sayılırdı
Morfrenk noluyoya 50 gün falan sürdü benim kesildi biraz devam etti akıntı geldi vs derken şuan bi düzen beklemeniz yanlış olabilir bunlar
noluyoya Morfrenk ama benim doğum sonrası gelen kanamam kesilmişti şuanda sanki regl sancısı gibi hafif bi sancı var ve kırmızı lekelenmem var çamaşırımda baya
Mavi666 noluyoya şöyle düşünün siz doğum yaptınız ve rahminiz kendini temizliyor. Bu yaşadığınız durum gayet normal. Düzene girecektir zamanla.
Mavi666 noluyoya iki defa doğum yaptım ikisinde de size olan şey bana da oldu. Sağlıklıyım ve normalim. Her insan kendini bilir yine de ters giden bir şeyler olduğunu düşünüyorsanız tabii ki doktorunuza danışın muayene olun.
sebnem Bende aynı durumu yaşadım normal doğum yaptım ve yanlış hatırlamıyorsam 2 hafta sonra kanama oldu adet gibi oldu ve sürdü doktorum bitince kontrole gel demişti her doğumdan sonra olur genelde bence korkmayın ama yinede takip edin