Metehan123 Kızlar yengem söyledi kafam karıştı bana mantıksız geldi ama sizlere sorum ddim oğlum haftaya 2 aylık olcak kakası sıvı yani yengem bu çoçuk niye ishal üşüttün mü dedi bunu sadece anne sütüyle beslenen bi bebeğin kakası katı mı oluyo anlamadım
Morfrenk Metehan123 sıvı da olabilir krema şeklinde hafif kıvamlı da olabilir. Nasıl katı olsun keçi mi bu doğar doğmaz zeytin gibi bıraksın 😅
Yenidennn Metehan123 2 aylık bebeğin kakasi katı nasıl olsun sıvı bir şekilde olur ishal olunca daha farklı oluyor su gibi
CerenCyln Metehan123 benim bebeğimin de öyle canım hatta bi önceki postta korona olan bir bebeğin belirtisi ishalmiş, ondan pimpiriklendim sonra sizin yazınıza denk geldim . Korkmaya gerek yok yani :)
Metehan123 Morfrenk ya cin fitil etti beni illa bi kulp bulma derdinde yok göğsünden belli sütün yok bu çoçuk niye hep lambaya bakıyo bu ishal olmuş çocuğu üşütmüşsün ya habire benim anneliğime laf sokma derdinde
Tokgozss @Metehan123 Mama tüketen bebeklerin kalası yoğun olur canım. Annesi sütü içen bebek ishal gibi olur devamlı yapar. Ama durmadan yoğun kusuyor huysuzda mesela üşütmüş olabilir. Karnını sırtını sıcak tutuyorsanız sanmıyorum ki üşütsün.
Metehan123 Tokgozss uzun kollu zıbın giydiriyorum tulumunun içinde yine tulumun içinde ekstradan çorası giyili üzerinde battaniyesi ince yorganın arasında yatıyo nasıl başarıyosam üşütüyomuşum sanki başıma kutuplarda yaşıyom
Esssma Metehan123 sadece anne sütü değil mama da yese katı olmaz ek gıdaya geçtiğinizde de ilk başlarda kabızlık olabilir ama sonra yine normale döner yani bebek işte😂😂
Duygusuz Metehan123 anne sütü alan bebek kakası öyle olur. Bakmayın siz hep bir şey ararlar hep birşey söylerler He he diyin gecin. İlk bebegim de bende öyleydim hatta dogru düzgün tanımadığım eşimin bir akrabası daha eve gelir gelmez sütün yok heralde diyim gögsümden süt sıkmaya calısmıstı. Tabi bende bilmiyorum dogru zannediyorum yaptıgını. Şimdi olsa hayatta izin vermem. Sizde takmayın okuyun arastırın bişey dediklerinde söyleyecek cevabınız olsun
Metehan123 Sevdamavi hiç demeyin annemin yanına geldim 2 senedir gelmiyodum yeminle geldiğime geleceğime pişman ettiler ya 30 yaşındayım ama sanki aklım fikrim yok bi onlar anne ben de işte Allah bi çocuk verdi öyle böyle kendi kendine çocuk büyüyomuş ben onun annesi değilmişim gibi akıl vermiyolar mı boğasım gırtlaklayasım geliyo