merhabalar biliyorum her cocuk ozeldir. oglumuzun 2 hafta sonra yasi geliyor. gelisimini takip ettigim zaman hep 1 ay geriden geliyordu. ben de zaten 1 ay erken dogdugu icin hep zamaninda oluyormus gibi geliyordu ama bu fark gun gectikce aciliyor gibi geliyor. emmeyi de 4. ayinda birakmisti. gerci sanirim 9. ayda doktorumuz herhangi bir sikintii olmadigini gelisim olarak akranlarini yakaldigini soylemsiti ama ben bilissen ve kinestetik gelisimi biraz daha ilerletmek istiyorum yoksa sacmaliyor muyum bilmiyorum. mesela iki haftadir emekliyor. ama dizlerinin ustunde degil de daha cok komando gibi. ama ayaklarini da kullaniyor. dil konusunda anne baba dede anane gibi kelimeri soyluyor. taklit etme yok. kinestetik olarak da alkis baybay al ver getir vs ogretemedim. sadece cak yapiyoruz. :)
belki gereksiz evhamlaniyoruz ama bu donemde bunlar normal mi? yarinda itiraren degisik etkinlikler dikkatini cekecek seyler olusturmaya baslayacagim.
biraz uzun oldu kusura bakmayin ama cevaplariniz bizim icin cok degerli. :)