Ayazege06 benim istisnasız her gün başıma geldiği için ve her gün birden fazla kişi bunu yaptığı için artık psikolojimi bozdu bu durum zayıf noktam gibi bişey oldu küçük görünmek güzeldir aslında ama insanlar bunu öyle küçümseyici bakışlarla ve ses tonuyla söylüyor ki sinirime dokunuyor bazen esimede aynı yorumu yapıyorlar geçen çocuğu eşim parka çıkarmıştı komşu eşimi tanımıyordu beni görünce senin kızı bi cocuk gezdiriyodu dedi çocuk dediği kişinin balkon gibi göbeği sakalı 170 boyu var 😂 içlerinden çocuk ailesi dediklerine yemin edebilirim ispat edemem bak yine sinirlerim bozuldu 😂 hatta geçen gün bi post vardi biri küçük görünmekle ilgili açmıştı oraya yorum yapmıştım hastanede yaşadığım bi olayı anlatmıştım profilimde çok geriye gitmemisse okursun sana dediklerine sukredersin 😂 protein tozunu mutlaka araştırıp dene ondan çözüm bulursun gibime geliyor çünkü onunla kilo alanları bizzat gördüm