Kızlar bebeğim 6 aylık sma 2 numara aldım ve bir tadına bakayım dedim ve şok oldum. Bu nasıl bir şeker anlam veremedim. Bütün gece ağzım kurudu su içmekten bi hal oldum. Belki mamadan değildir dedim diğer gün gene bir yudum aldım o gece gene defalarca şu içmeye kalktım bogazıma kadar kurudu. Eşime anlattım sabah anlatırken birdaha deniyim belki gece çok susuyorum dedim ve gene 🤦🏼♀️ Ağzımda yapış yapış bir tad resmen şerbet.
Acilen en temiz içerikli mamayı bulmam lazım 🥺 golden goat ve baby goat kullanan var mı aranızda gerçekten kötü mü kokuyor bu mamalar çünkü içerikleri çok temiz?