Valla ben neredeyse her şeyi yediriyorum paketli ürünler dışında. Sadece 1 yaşından sonra yenebilecek ürünleri vermiyorum. Mesela yumurta beyazı, domates, çilek, bazı kuruyemişler gibi. Çok şükür yemek konusunda bi problemimiz olmadı. Haftada iki gün balık iki gün et ağırlıklı sebze yuvarlanıp gidiyoruz. Tek sıkıntımız su dışında hiçbir içeceği kabul etmiyor. Sadece su içmek istiyor