GizemElf denizbutikten asla bir şey almanızı önermem. Pantolon aldım bir hafta içinde caart diye yırtıldı. Bana dar değildi beli lastikli salaş bişeydi kumaşı o kadar kötüydü ki. Aradım onları garantiniz yok mu hani bir hafta da mı yok olmalı dedim iki gün giydim başka markalar garanti veriyorlar ürünlerine güvendikleri için dedim. Bizi başka markalarla kıyaslamayın die terslediler. Asla almayın çok daha güzel butikler var.