Agapizoi maşallah sizin oğlunuz ek gıdayı da seviyor o zaman.
sabah 8 kalkış.
9:30 gibi kahvaltı. Sadece haşlanmış yumurtanın beyazını yiyor. Yanında da kabine peyniri kaşıklıyor.
13:00 civar öğle uykusu. Bazan 2 saat bazen de 1 saat uyuyor.
uyandıktan sonda bir kase yoğurt içine 3 tane bebe bisküvisi ve meyve ekliyorum.
18:00 bir kase çorba ve yemek ne varsa koyuyorum ama sadece oynuyor yemiyor.
20:30 yarım kase kaşık maması yediriyorum.
21:30 da uykuya geçiyoruz.
ben pek ara öğün yapamıyorum çünkü zaten emdiği için daha da kalori almasın diyorum. Memeyi ek gıda gibi yaptık artık 3 öğün. Sabah uyanınca, öğle uykusundan önce, gece yatarken. Çünkü hala memede uyuyor.