Swtlna Oğluma tuvalet eğitimine başlayacağım, bezi bırakıyoruz ama iç çamaşırı nereden nasıl bir şey almayalım…tecrübeli anneler öneri bekliyorum
Mom070 Swtlna İlk 1 hafta kadar giydirmeyin külot, bezi andırmasın sadece pijama giydirin. Lcw çamaşırlarını ben çok beğeniyorum takım olarak alırım tavsiyede ederim.
bayankitapkurdu Swtlna kaç aylık oğlunuz ? Biz 14 olmak üzereyiz bezi hiç sevmiyor. Havaların iyice ısınmasını bekliyorum ben de bıraktırmak istiyorum. Erken mi acaba
kisgunesi-0102 Swtlna bol bol boxer ben lcwdan aldım 9 tane var yeri geliyor yetmiyordu bile ilk zamanlar
Swtlna Mom070 Çok teşekkür ederim, çok acemiyim bu konuda, yol gösterici oldu bu yorum. Alıştırma külotlarına da gerek yok mu bu halde
Swtlna bayankitapkurdu en erken 2 yaş tavsiye ediliyor, küçük bence daha. 29 aylık oğlum, emzirmeyi bıraktırmak bekledim geç kaldık biz de
Splash-Splash-Love bayankitapkurdu İletişimin güçlü olması gerekir onu iyi analiz edip iyi anlamanız gerekir. Ya da konuşmasını kendini ifade etmesini bekleyin. Kolay gelsin🌺
Swtlna Mom070 teşekkür ederim, hazır sizi bulmuşken sormak istiyorum, gece kaç kez kaldırmam gerekiyor
Swtlna kisgunesi-0102 sizde ilk hafta giydirmeyip biraz alışınca mı giydirmeye başladınız peki? Evey boxerlar biraz daha rahat olur sanki diğer tip külotlara göre
Mom070 Swtlna ilk gece kaldırmayın, önce bi bakın bakalım kaçırmalar oluyor mu oluyorsa bir kere kaldırın, olmuyorsa daha da kaldırmanıza gerek yok.
kisgunesi-0102 Swtlna elimde olsa hemen giydirirdim açıkçası benim oğlum yasakta bırakmak istedi bezi bende uzatmak istemedim başladık 3-4 gün giydiremedim ama normal pijamada yetistiremedim elimde alıştırma kulodu vardı onu bi kere giydirdim cici bez dedi attım zaten ama boxere hiç öyle bir yaklaşımı olmadı