Kararsız bir anneyim bir haftadır lazimlik alicam kararsizliktan dolayı alamadım sipariş verdim 120 TL’ye Pilsan marka klozet şeklinde lazimlik şimdi yine iptal ettim ama cevrendekiler de 15 TL’ye normal eski tip lazimlik alıp kullanmışlar sizce farkeder mi hangisini almalıyım allah baska dert vermesin tabi ama bu durumda trajikomik maalesef sizce o kadar pahalı lazimliga gerek var mı ?? Yoksa 15liralik normal lazimlik mi almalıyım 😂😂😔😔 başım agridi kararsizliktan