Y_emre2019 Merhaba arkadaşlar oğlum 2 yıl 3 aylık tuvalet alışkanlığını nasil öğretebilirim. Tuvalete gidince oturyo cişini kakasini yapiyo ama önceden anne çişim var demiyo.yardimci olursaniz sevinirim…
Mom070 Y_emre2019 Demesin problem değil, siz sorun veya hadi çişimizi yapalım deyip götürün. Çişim var diye size söylemesi de zamanla olacaktır inşallah.
CatBoy Y_emre2019 Burada bekleyeyim bende. Oğlum da 27 aylık bizde yarın başlayacağız. Tuvalete çok hevesleniyor henüz kakasını yapmadı tuvalete ama çişini yaptı birkaç kez hazır hevesiyken başlayayım diyorum.
Y_emre2019 Mom070 cocuk daha konuşmuyor ondan belki soylemiyor olabilir herseyimiz cok erken oldu yürümesi diş çıkartma vs ama bi tuvalet ve konuşması gec olacak galiba😔