Oznuryunus Salatalik dene ben kendim tutuyodum o ısıriyodu bazen ogrenmesi icn eline veriyodm kabuğunu soymuyodum koparir bogazina kacr die kabuklu olnca bisy olmaz suyu falnda hosuns gidiyodu isiriyodu baya.
Oznuryunus Huysuzlandiği zamn sür bisey olmaz bebekelr icin üretilen bi jel zaten zararli bisey yok içinde.Işe yariyo tavsiye ederim bnada eltim vermişti ablası eczaci onun bnu her bebekte kullanabilrsn bazi jeller 9 ay itibariyle kulalniliyo 4.5 ayliklra olmuyo.Asiri huysuzlandgnda 1 cay kaşığı calpol da verebilirsn yazık rahatlsn yavru hizm biyerimz agridigna zor dayaniyoruz hele dış cok kötü.inş dier diş serüveninde ağrısız çıkartır eti kopar gbi agliyodu uykuya gece uykuya gecme saatnde bnde stresleniyodm valla onla bersber aglamamk icn kendimi sıkıyodm😂