Nrmrvbzzz Bende sagip veriyorum burda kalayim. Ama benim bebegim taze sut seviyor dolaptan cikani sevmiyor😐
Nisacix Kuzeyufuk ne sıklıkla veriyorsunuz biberonla bende de o biberon var ama meme reddi yapmasından korkuyorum