Premature_annesii Kızlar Doğum yapalı yaklaşık 4 ay oluyor. Geçen ay 2 gün çok az leke gibi kanamam olmuştu adet mi değil mi bilemedim. Bu ayda dün çok az bugün biraz daha fazla resmen siyaha yakın kanamam oluyor. Normal mi acaba?