Bus12 Kzlar benetonun travel sistem bebek arabasi kullanan varmi memnumusunuz 700 tl fiyatı var almayi düşünüyorum. Önerilerinizi bekliyorum.😘
Sedefcarboga Bus12 ben kullanıyorum Gayette memnunum oğlum uyumadığı zamanlar onun içine koyup uyutuyorum 😊
SukranUras Bus12 biz kullanıyoruz canım 6 aylık olduk hala pusetini kullanıyıruz oldukça memenunuz ben de oğlum da 👍🏻 oturmaya başladığında portbebesini takıcaz bakalım 🙋🏻♀️
Esrabayrakdar Bus12 bende BT500 aldım kullanıyorum şimdilik memnunuz pusetini kullanıyoruz hala 4.5 aylık oğluşum sığdığı sürece kilosuda kabul ettiği sürece kullanıcaz bakalım 🙏🏻