Mom0911 Anneogul29 evet misafirlerimiz vardı canim , eşimin arkadaşları karı ve çocuklarıyla gelmişlerdi, ona göre öyle yapmıştık😘
Songulklcc Anneogul29 bence kendini fazla yorma hazır sigara börekleri var filede buzlukta onları at fırına kısır mantı derken Mısır’a sanırım gerek yok çünki o kadar şeyin içinde israf olur ama genede siz bilirsiniz elbet
Anneogul29 Songulklcc pasta sarma kesin olucak yanında kurabiye yaparım 1 çeşit daha yapmayı düşünüyorum ama karar veremedim mısır da hem dekor hemde çocuk çok var eşimin tarafında hepsi de sever ondan dedim hem yerler hemde dekor olur israf olmaz insAllah✨
toesta Anneogul29 cupcake üstüne krem santi sıkınca güzel oluyor, küçük hero baby mama kavanozlarına kedidili kırıp kreması üstüne kakao tiramusu yaptım masada da çok güzel durdu tavsiye ederim
Ebrudmrgl Anneogul29 1 hafta once kutladik biz de 🙆♀️ ben pastanin yanina, sarma, makarna salatasi, mercimek koftesi, cupcake, borek ve pogaca yaptim
EsofmanliSevketHoca Anneogul29 Sen daha güzel menü çıkartasın annesi🥰 şimdiden hayırlı sağlıklı uzun ömürlü sizinle çoook güzel yaşları olsun kuzunun😇
serap6155 Anneogul29 masa üstü için renkli capcuke paketlerinde kek ve şeker hamurundan şekilli kurabiyeler yapabilirsiniz masayı menü olarak hem zengin gösterir hemde renk kadar diğer türlü sarma kısır o tarz şeyleri resim çekinirsen masaya koymayın bence çok karışık görünüyor resimlerde 🙈şimdiden iyi ki doğmuş kuzucuk sağlıklı bereketli ömrü olsun inşallah🥰
Anneogul29 serap6155 Allah razı olsun çok teşekkür ederim 🌸😍 evet bende öyle düşünüyorum masa kalabalık olmasın istiyorum o yüzden daha sonrada tabaklara koymayı düşünüyorum yemekleri🥰
Gizem287 Anneogul29 çocukluysa onların seveceği cupcake üzerine krem şanti ya da damla çikolata güzel olur. İzmir bomba bardakta magnolia ya da muhallebili kadayıf