Asell_07 2 Mart doğumluyuz.Benim kızım birazcık tembel. Yeni yeni 4-5 adim atiyor, çok sık dengesini kaybediyor. Düşerse kafa göz yaracak, Allah muhafaza sürekli peşindeyim.kahvalti yapmıyor bir iki domates yiyor yumurta falan yok. Arada çorba veriyorum ben de. Öğlen çorba içiyor koca bir kase. Arada muz elma ya da başka meyve, akşam da yemek yediği nadir. Sabaha kadar 40 kere kalkıyor meme sürekli ağzında. Boy ben olctum 80 cm, kilo 12 . Bebeklerine ve dün aldığım balığına hayran . Onlarla oynuyor. Dışarıda gezmeye bayılıyor.Bu kadar geldi aklıma. Konuşma da yok, arada dede baba diyordu onları da demiyor.bugun kargaları taklit ediyordu en son. Cins :))))