iki_prens_annesi_ Ne demek canım ne güzel bak en azından adımlarını atıyor tutunsa da kalkabiliyor şükürler olsun kötüyü düşünmeni gerektirecek birşey yok öncelikle, benim oğlumda 14 aylık , ne yaptıysam asla emeklemedi, ben ondan çok emekledim valla😁 ne zaman yaşına girdi huyu da, hareketleri de bir anda değişti, 13 aylık emekledi , dün başladı düşün yürümeye ,ama
şunu farkettim benim oğlum dizlerini bükmeden kalkmaya çalışıyor iki bacağını çekerek tutunduğu yerden, bugün biraz onun üstünde durdum akşam şimdi aynısını yapmaya çalışıyor ama olmadı daha ama o da olacak biliyorum güveniyorum ben oğluma🥰 Evet biraz da bize güveniyorlar kurnazlar nasıl olsa anam arkamda diyorlar emin ol😁😁 Sıkma hiiiç canını bir anda oluyor dedikleri gerçekten doğruymuş resmen bir anda herşeyleri🥰