Ebraryz Arkadaşlar bebeğim kakasi kalın sekilde yapiyo bu neden kaynaklanır bilen varmı altı aylık bebeğe göre fazla kalın nedeni nedir sizce ?
iki_prens_annesi_ Ebraryz sert mi aceba benim bebegim de aylardir hep oyle yapiyor cok zorlaniyor yaparkende kipkirmizi oluyo terliyo 14 aylik
Ebraryz iki_prens_annesi_ Zorlanma yok evet kabız gibi biraz ama zorlanicak derecede değil kakasi büyük yani büyük insan kakasi gibi kalınlığı ince değil anlatabildim mi bilmiyorum
Ebraryz iki_prens_annesi_ Sertlik yok çok az kabız sadece neden kalın yapiyor onu anlamış değilim bağırsakları genişlemiş sanırsam büyük insan kakasi gibi çünkü
Ebraryz Zerr kakasi kalın ince olması gerekiyoe büyük insan kakasi gibi bağırsakları genişlemiş sanırım anlamadım neden öyle kalın kaka yaparki
Ebraryz Almilagokcenn hafif kabı,ligi var öyle zorlanicak derecede değil ama bahsettim konu başka kakasi ince olması gerekiyor xaha küçük ama kalın sekilde yapiyor nedenini bilmiyorum
Gul-irmak Sabah uyanınca emzirmeden bı datli kaşığı zeytin yağı icirebilirsin bende kızıma. Yapardım. Ara ara rahat olurdu
iki_prens_annesi_ Ebraryz bazı bebeklerin yapısı oyle olabiliyor aylık kontrolunuzde bi danışın isterseniz
Olric11 Ebraryz muhtemel kabız 7 aydır uğraştığım için ek gıda döneminde sindirimleri maaleef tam gelişmedi kendini çok kasmıyorsa ıhlamur ve her mamaya zeytinyağı öneririm birde suyu ihmal etmeyin