Acemibiranne19 Korkulu rüyamdı ama olmadı 😁bepanthol kullandim kızlar pişik önleyici olanından daha da taze oldu göğüs uçlarım sağmama ve bebeğimin emmesine rağmen sizlere de tavsiye ediyorum umarım yararını görürsünüz 😘😘
Damlam21 Acemibiranne19 benim bebeğim emmedi aylardır sağıyorum pompadan kenarlarda noktaları kararma yaptı beyaz tenli oldgm için dahada belli oluyor çok üzülüyorum geçer mi bilmiyorum :(
Meltemli Acemibiranne19 Bence bebeğin tutuşu baya önemli sadece ucunu tutarsa yara oluyor ama kahverengi kısmı tamamen almaya çalışınca yara olmuyor acı sızı falanda olmuyor
Prensesannesi21 Acemibiranne19 Benimse hiç olmadi masallah eve gittiğim givi lansinoh almıştım onu sürdüm kaç gün arada açıyor gibi oldu ama geçti hic yara olmadan
Acemibiranne19 Minikkusuumm benimde ilk başta emmedi çok üzülüyordum ama sağdım her gün sağdıkça geldi sütüm sonradan zar zor alıştırdım aglasa da zorladim suan kendisi tutuyor 🙂
Acemibiranne19 Damlam21 benimde öyle oldu ilk başta sonra kahverengi döküntü oldu tabi ben korkmaya başladım ama ogluma bepanthol sürerken kendime de süreyim dedim düzenli sürüyorum zeytinyagi ile siliyorum 2 saat sonra dene bi istersen dokuyu yeniliyor
Acemibiranne19 Damlam21 o kararmalari diyorsun sen ondan bende de var şuan 😄esmerim diye cok sorun etmiyorum
yuksekipek Acemibiranne19 bebeğin memeyi doğru kavramasıylada alakali bu durum bence ilk cocugumda kanaya kanaya emzirirdim 2 sene boyunca acı cektim duzgunce memeyi tutmazdi ama emerdi. simdi 26 gunluk oglum var masallah cok guzel kavriyor memeyi o yuzden hic aci cekmedim