Kızlar adetim 3 gün gecikti. Kan verdim. Pozitif cikti. Beta HCG degerim dusuk cıktı. 374 cıktı. Doktor haftaya yine kan ver dedi. Ultrasinda görünmesi icin 5000 i gecmesi gerek dedi. Sizin ilk kac cikmisti yukseliyor mu hizli bi sekilde ? Ben kizimda yine 3 gun geçmişti diye hatirlitorum. 791 cikmisti o zaman. Yukseldi hizlica