Hayırlı akşamlar kızlar başına böyle bir şey gelen varmı bilmiyorum 10 gündür gitmediğim doktor kalmadı
emziriyorum meme ucum yara olmustu 21 aylık bebeğim yara iyişesin diye krem vs sürdüm daha beter oldu ucunda beyaz bişey çıktı aft gibi dokunamıyorum acısından duramıyorum antibiyotik verdi doktor bir kutu bitti hemetan krem verdi batticon verdi ben ekstra zeytinyağ karbonatlı suyla neler denedim hergün daha kötü gidiyor en son gittiğim doktor peget kanseri olabilir dedi ama elime kitle fla gelmiyor emdirdikgen sonra aşırı yenma batma hissediyorum varmı başına gelen yada duyan fikirlerinizi bekliyorum