dygcm Güneş gözlüğünü marka mı aldınız kızlar yani lcw den beğendim bi tane mesela çok tatlı herangi bi zararı olur mu markasız kullanmanın,bebegım 16 aylık bu arada yazın kısmet olursa tatile gidersek eğer kullanması için düşündüm
Laden dygcm izipizi aldım. Takmıyor. Eğer takacaksa polarize cam ve uv400 olmasına dikkat edin. Takmayacaksa almayın benim gibi elinize kalır😁
teachersrn dygcm Atasundan inesta aldım pahalı değil, çok da yakıştı güneşten rahatsız olup kendisi söylüyor gözlüğümü verir misin diye 😊