Nebicimanne Elifhifa bende de olmuştu üç ay belirgindi sonra yok oldu ta ki son üç haftaya kadar 😊 hayırlı olsun sağlıkla gelsin
Mevakemaleyna Elifhifa benim de ikincide erken dogum riskim vardi yattim falan filan idare ettim insallah bisey yoktur
Tugcerylmzkerem Elifhifa Doktorum.genelde o tarz agrilarin altinda yuksek ihtimalle onemli seyler olmadigini rahmin buyumesine bagli oldugunu soylemis ti. Bence endiselenmeyin🥰