sutkokusu Alışınca kolayını buluyorsunuz. Yani tabiki zor oluyor yeri geliyor kaç gin duş alamıyorum eşim geç gelirse yatıp uyuyordum.. Ama zaman çabuk geçiyor. İyiki yapmışım kardeşini severek büyüdü kıskançlık bilmiyor o aylarda, kardeşinin olmadığı günleri hatırlamıyor mesela.. Yemek ve uyku saatleri denk geldimi ben delirirdim ikisine de yetişemezdim. Şu an herşey rayında nerdeyse küçüğü 1-1.5 yaşından sonra beraber uyanıp kahvaltı öğlen uyku yemeği akşam yemeği ve yatışı beraber oluyor. Büyüğü 3 ten sonra öplen uyumamaya başladı sadece..