Bibi bende o lenet ilet hastaligin icindeyim yasamayan anlamaz bende 1 senesir psikolaga gidip testek alıyorum dünde psikatriye gittim ilac tedavisine umarim ışe yarar psikologa gideli biraz daha iyiyim insan icini doktukce rahatliyor bendede vardi kendime zarar verme susuncelwei ölme istegi ama psikolag destegi aldikca bu dusuncelerden kurtuldum 2 yasinda olglum var yasamak icin bir cok sebep var .iyi hissetmek diye bir kitap var cok guzle bir kitap okumani tavsiye ederim canım gecmis olsun insalah iyi oluruz yanlız degilsin cogu insan bu rahatsizligin icinde .