Kızlar 15 gün önce ameliyat oldum ağrım filan yoktu şükür ama bu sadah ameliyatın sol tarafında tam bitiş yerinde elimle dokununca bilye gibi şişlik var içinde 5 gün önce kontrole gittin doktor gayet iyi enfeksiyon felan yok demişti ve şuan sadece o şişliği olduğu yerde hafif sızıntı gibi girip çıkıyor başına gelen oldumu. Birde kaç gündür bütün işimi kendim yapıyorum evi süpür sil yemek banyo tuvalet balkon yıkama günde iki defa yaptım misafir gelip gittiği için sabah ayrı akşam ayrı acaba zorladım mı yoksa enfeksiyon mudur. İki gün bekleyip inmezse hastaneye gideyim dedim acaba hemen mi gitmeliyim