Bir hafta önce 6 aylık bebeğimle ucsk yolculugu yaptım. İstersem uçak altına kadar Bebek arabasıyla gidebilcegimi söylediler . Ama ben önceden teslim ettim . Bagajlardan ayrı banta yakın bir yere koymuşlar ordan geldi . Bebek arabası için de ayrı bi ağırlık hakkımız var .