Kızlar iyi geceler herkese.
Üç aydır parmaklarimda derin yarıklar oluşuyor çatlama değil bildiğin yarık ve küçücik şey canımı çok yakıyor. Sağlık ocağına gittim doktor egzama dedi hametan verdi emzirdigim için ilk kortizonlu krem vermek istemedi. Ama başına gelip de ben evde şunu yaptım geçti diyebilecek yada bilgisi olan biri var mı yıldım artık ☹️