Oğlum 13 aylık 4 gün önce sünnet oldu. Klips takmışlardı bugün çıkardılar küçük Bi parça kaldı oda şiş inince kendi düşecek dedi doktor bide kabuk bağlıcak iltihap alabilir dedi. Bugün Klips çıkınca çok ağladı ağlayınca da pipisi şişti ve sadece sprey verdi merhem falan vermedi bana sarımsak ye sütünden çocuğa geçsin dedi. Siz neler yaptınız ne zaman geçti tavsiyelerinize çok ihtiyacım var. O ağladıkça bende ağlıyorum 😢😢