Asyanzk 18. Ayını doldurup ondokuzdan gün aldığı zaman sağlık ocağı çağırıp yapiyo özelde yaptirirsan kendin bilgi verebiliyomussun sağlık ocağına yaptırdım aşıyı diye burda bı çok anne öyle yaptığı için yazdım biz olduk ama şehir farklıysa da gidip sorabilirsin belki özelde yapılır sağlık ocağına çocuk sayısı kadar aşı geliyo diye biliyorum ama sormakta fayda var