Halimehatun benimdee hemen hemen 2.5 yaşında oğlum, anlamsiz cümleler kuruyor , anne arden gidiyom, konuşma olarak maşallah iyi benim oğlum oda günde 2 saat vs tablet izliyor ama oradan bie şeyler öğreniyor anne bu konkunç diyor bazen masa ve koca ayidaki ayıya :) evin içinde çok konuşuyoruz onunla , mesela yatak odamdan bezini al gel , mutfak kapısını kapat , tabletin koltuğun üstünde vs vs gibi. Yanı hiç bebek demeden bütün her şeyi söylüyorum ona konuşuyorum yani. Kitap okutmuyor bana bende kendimce hikayeler anlatıyorum ona , Arden adında bir bebek varmış bugün şunları şunları yapmış vs vs diye uyumadan önce günün değerlendirmesini de o şekilde yapıyoruz oda unuttuğum.bir şey varsa onu da söylüyor :) Parkta çocukları gördüğü zaman benim oğlumda müthiş heyecan yapıyor hatta kızın birinin peşine takılıp gidiyor bile, Komut konusuna gelecek olursak işine gelmeyen şeyleri yapmıyor normalde hayır desem daha fazla inat haline getiiryor ama Aaa Arden çok akıllı bir bebek diye ruhunu okşasam hemen 360 derece dönüyor ve inadı bırakıyor, ay çok uzun yazdım. Bende kıyas yapmam asla kimsenin evladıyla çocuğumu sadece anlattım 2.5 yaş annesi olarak.