Kızlar üçünü de çok az kullandım.Bebeğimi büyük beşikte yatırmak zorunda kaldığım için anne yanı beşiği doğru dürüst kullanmadık,reflü yatağı da aynı şekilde.Oyun halısını hiç kullanmadım.Düşünen anneleri bekliyorum.Üçünü 200 e bırakıyorum.Adresime yakın anne varsa araçla da bırakabilirim



