Ozgeruya sizin yine görümceniz söylüyor benim eşim söylüyor bunu😂8 ay diyet yaptım gözünün önünde bir şey yiyemedim, 8. Ayda geçti alerji , şükür geçti artık ben de yumurta peynir yiyebiliyorum dediğimde söylediği şey şu oldu: boşuna yemedin zaten aha geçti alerjisi diyor, e ben diyet yaptığım için geçti işte vücudu unuttu o alerjenleri diyorum keza doktor da defalarca anlattı ne gibi sonuçları olacağını ben yemeye devam etseydim, ama yok hala aynı şeyi söylüyor . Anlamadığını da düşünmüyorum, annesiyle mi konuşuyor ya da kim söylüyor da bana böyle söylemleri var çözmüş değilim😂😂😂artık umursamıyorum