Ozgeruya ayyy aynı apartman mi allah senin yardımcın olsun canım. Esin ailesinin neyinden korkuyor ya sonra gelinler kötü. Kötülükse evet biz kötüyüz bebeğimizi düşünüp korumak istiyoruz bir sorun yaşamasın diye dikkat ediyoruz ya biz kötüyüz. Valla canım sen iyi dayanıyorsun. Benim eşimin ailesiyle çok fazla problemim var onlarında benle pproblemi var halbuki yaptığım hiç birşey yok ama karaktersiz olan karşısındakini kendi gibi görür öyle davranır. Ben şimdiye kesin tartışırdım sen iyi dayanmışsın. Amacım tartış demek değil ama ne bana ne de benim çocuğuma kimse karisamaz evlendik diye eşimin ailesinin tabulu malida olmadım öyle salak salak konuşamazlar. Heleki bebegim hasta iken. Eşimin ömrü boyunca allah nasip ederse elinden tutup birlikte olmaya birbirimize destek olmak mutlu olmak için evlendik. Kimsenin tabulu mali yada her lafı söyleyeceği stres tahtası değiliz eşinde ailesi ile konuşsa fena olmaz bence .