53bus ben normalde avicenna hastanesine gidiyorum . Ultrasomuda orda çektirdim düz ve yan şekilde baktı uzman . 15 mm ölçtü . Bugun Haydarpaşa numuneye gittim nefroloji doktoruna . O çok ayrıntılı baktı sırtından yandan karnından ve bana böbrekteki genişleme olan yeri gösterdi böbreğini içinde çizgi.şeklindeydi çok yüksek ölçmüşler dedi. Yarın Pendik eğitim araştırmadaki profesöre gidicem birde en azından içim rahat eder . Sizede ultrason için radyoloji uzmanı değilde nefrolojiye gidin dedim daha iyi olur diye düşünüyorum sonuçta bu işin üzerine uzmanlasmıslar. Sünnetide doktor söylemedi ama yarınkine sorucam sizede yazarım . Birde mesela idrarın7 yaparken kesik kesik mi yapıyor fışkırarakmı idrar yolu enfeksiyonu varmı ateş vs oldu mu bunlar önemli