Immomy Hanımlar ben 5,5 haftalık hamileyim normalde kasık ağrım oluyordu onun normal olduğunu biliyordum ama bugün biraz fazla oldu ağrı. Karnıma da vuruyor. Perşembe gideceğim doktora ilk kez. Normalmidir sizce? Bugün çok stres yaptım o yüzden korkuyorum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Immomy Normal çok yeni hamilelik. Adet olacak gibi ağrı oluyor hatta. Çok normal. Rahim de hızla bir değişim büyüme söz konusu. Bazı insanlar yerleşme kanaması dahi görüyor. :)
Immomy AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ilk hamileliğimde de olmuştu kasık ağrısıda bu kadsr değildi korktum o yüzden