Asya16 Öncelikle hayırlı olsun doğumunuz. Allahım sizinde ,tüm herkesinde evladına sağlık versin. Endişelenmekte haklısınız. Bende sağlık personeliyim hemşireyim. Daha önce işim gereği çok bebek görmüş olmama rağmen aynı konuda bende çok endişelenmiştim .Söz konusu evlat olunca herşey farklı oluyormuş. Benim bebeğimde 2 aylık şuan. Başlarda bende çok korkmuştum çok uyuyor ,baygın baygın duruyor diye . Ama normal olanı buymuş. Şuan resmen çok zor uyuyor oğlum o günlerde keşke bende dinlenseymişim 🙈😂 sana tavsiyem içini ferah tut gayet sağlıklıdır. 2 saate bir al emzir tekrar koy uyumaya devam etsin.