Prenses_annesi22 homosapiens calısıyor valla bir sıkntı yasamadık bız ıslaklıgnı ordan takıp edıuorm sizin ıslandıgı halde goster mıyor mu anlayamadım ? Çalışmıyor mu kanısına nasıl vardınızz ?
Aselask34 homosapiens ben premıum kullanıyorum canım tam ortada sarı bi çizgisi var o yeşile dönüyo ıslandıkça yeşil oluyosa çalışıyodur yani ama onda ıslaklık göstergesi varmı onuda bilmiyorum
homosapiens Smrenes evet bundan önce premium kullanıyordum ortasında var dı bunda yok ya da varda ben mi anlayamadım ıslatmıs bebegım altına ama bı degısıklık goremedım
duru2603 Aktif bebekde yok çiş çizgisi. Premium care de var, sarıdan maviye dönüyor. Başka çeşidi var mi primanin bilmiyorum
Smrenes homosapiens yok canım onda.. Ötekinde sarı bir çizgi var ordan anlarsın aktif bebekte bu yok ben ne zaman şişerse o zaman değiştiriyordum zaten hava aldığı için kuru tutuyor rahatsız etmiyor..
YesimKnc @homosapiens bende prima premium care kullanıyorum onda göstergesi önde aktif olarak gösteriyo. Bugünde primanın pure serisini aldım kullandım göstergesi de var ön tarafta sarı renkte biraz açık renk belki ondan görmemiş olabilirsiniz yukardan aşağıya doğru olucak